joi, 21 noiembrie 2013

Ambasador-Toyota Romania


 Desemnata ca ambasador al competitiei Dream Car Art Contest , de Toyota Romania,a trebuit sa descopar copiii talentati care sa se inscrie in aceasta competitie de desen,iar ca premiu,sa aiba sansa de a castiga o vizita in Japonia,alaturi de alti copii dar si multe alte premii.
Asadar,am organizat in parcul de distractii,un mic spectacol,cu invitati pe masura,cantareti si actori de la teatrul de papusi,dar am organizat si un concurs de desene pe asfalt,in care le-am cerut sa-si imagineze si sa deseneze  cum va arata masina visurilor in viziunea lor.
Micii artisti nu au intarziat sa apara,deoarece am facut afise,care le-am lipit prin oras,iar parintii au fost foarte receptivi la aceasta idee si au venit impreuna cu ai lor copii talentati,care si-au aratat talentele de mari artisti.
De aici,i-am selectat pe cei mai buni,indemnandu-i sa deseneze si pe hartie ceea ce au desenat pe asfalt si sa-si inscrie lucrarile in editia 2014 a competitiei Dream Car Art Contest.
Le uram succes tuturor participantilor si le dorim sa aduca cele mai mari premii,iar Toyota Romania sa fie desemnata  si anul acesta marea castigatoare a  editii.

Articol facut pentru super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici