vineri, 29 noiembrie 2013

Eu si prietena mea Doina


Eu si Doina ne-am cunoscut inca din copilarie.Cum care Doina,crema preferata a mamei,care ii asigura pielii
 cantitatea optimă de apă şi substanţe emoliente, cu efecte tonifiante şi regenerante .O folosea cu mare incredere si era potrivita pentru tenul ei mai uscat.
Copil fiind,faceam multe nazbatii,iar una dintre ele,are legatura cu laptele Doina.
I-mi placea sa ma joc afara cu prietena mea,de-a vanzatoarea,unde vindeam tot ce se gasea pe afara,caramida sfaramata in loc de cacao,boabele din gadrul viu pe post de mazare si multe altele.
Dar nu aveam lapte si smantana,asa ca am dat fuga in casa,si fara sa ma vada mama,am fugit cu flaconul de lapte Doina afara.
Nu am mai apucat sa-l vindem la magaziunul nostru,caci am inceput sa ne undegm pe maini si pe fata ,pana s-a golit tubul.
Cand am intrat in casa,inca mai miroseam a crema,iar mama a fugit repede,sa vada daca a ei crema e la locul ei.
Ei da,de unde atata fericire!
De aici,va inchipuiti ca nu am scapat de o mama de bataie,dar pe buna dreptate.
Dar iata ca si eu astazi,dupa 30 de ani,impreuna cu mama folosec  aceasta crema,pe care v-o recomand cu incredere,mai ales ca vine si iarna,iar pielea are nevoie de protectie.

http://www.youtube.com/watch?v=xFmX7orbgZc Articol scris pentru super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici