joi, 21 noiembrie 2013

In asteptarea Mosului


Craciunul,cea mai frumoasa si gingasa sarbatoare,nu ne ofera doar o simpla traire emotionala si nu e numai o bucurie pentru copii,cum ar dori multi sa sustina si sa evidentieze prin atatea gesturi externe si atatea mii de stelute sau jucarii.
Putem intra foarte usor in atmosfera Craciunului,incepand cu cateva povesti pe care editura Nemira ne propune sa le citim din
cartea
  Craciunul in cele mai frumoase povestiri
,ce cuprinde texte ale unor autori indragiti si cunoscuti,printre care se numara si Charles Dickens,care a scris numeroase romane celebre.
Daca va numarati printre oamenii pentru care Craciunul nu si-a pirdut magia si vreti sa-l celebrati drept cea mai feerica sarbatoare de peste an,transformati-va locuinta intr-un spatiu unde ingerii,colindele bradul si Mos Craciun sa se simta ca acasa.
Nici nu se pune vreo clipa problema ca eu sa nu cred in Mos Craciun.
Asa ca o sa- i scriu mosului cateva randuri si o sa incep cam asa:
DRAGA MOSULE,
Sunt multe lucruri pe care imi doresc sa mi le aduci,lucruri ce nu au nici o legatura cu partea materiala a acestei lumi.Ma tem si sa le spun,ca nu cumva sa nu mi le poti aduce.Totusi o voi face.
Imi doresc sa ma inteleg pe mine insumi,sa am rabdare cu toata lumea,sa nu mint,in primul rand ,sa nu ma mint pe mine,iar asta ma va ajuta sa nu ii mint nici pe cei de langa mine.
Imi doresc ,asadar,sa fiu.
Iar daca este cineva in masura sa imi implineasca toate aceste dorinte,acesta esti tu Mos Craciun.
Pentru ca tu esti mana lui Dumnezeu,esti gandul bun,cel care te face in primul rand sa te gandesti cu drag la omul caruia ii faci un dar.
Imi doresc clopotetii aceia buni,veseli,sarbatoresti,as vrea ca ei sa rasune in fiecare fiinta,daca nu mereu,macar de Craciun.
Ah,si o alta dorinta secreta de-a mea este ca toata lumea sa traiasca precum in desenele animate ale lui Walt Disney.Lumea ar fi frumoasa,vesela,relele se indreapta mereu iar la final e o morala care ne povatuieste de bine.iar eu cred ca totul in viata e posibil.
Asadar te mai rog Mosule sa ma ajuti sa-mi fie drag si dor de toate,de viata,cu bune si cu rele,sa iubesc viata neconditionat,asa cum isi iubesc parintii copiii.
Te astept negresit la adresa bine stiuta de tine,Stefy.



Articol scris pentru Mos Craciun si competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici