duminică, 10 noiembrie 2013

In calatorie la Straja

Facand parte din echipa de volei a scolii ,avand antrenamente si in perioada de iarna ne-am gandit sa mergem in cantonament la Straja
Dar pana se apropie ziua aceea am decis sa facem  o calatorie virtuala,asa ca am inceput sa butonez pe internet pentru a afla mai multe detalii despre Vila Alpin de la Straja.
Am inceput in primul rand sa vedem ce conditii de cazare ne ofera vila,unde am poposit cel mai mult,pentru ca am vrut sa ne simtim bine si sa nu ne lipseasca nimic din acest sejur la Straja..Spre bucuria noastra am fost destul de multumiti,de ceea ce am vazut pe sait inca de la intrare in vila,un ambient placut,decorat fumos si foarte spatios.
Sala de conferinta destul de incapatoare si ea,dar noua nu ne era de folos,asa ca am continuat calatoria spre dormitoare ,caci paturile ne interesau sa fie bune,pentru a ne putea odihni cum trebuie dupa antrenamente.Baia si ea se vedea destul de ok,cu cabina pentru dus si cu toate cele necesare.
 Am gasit tot ce ne trebuia noua,incepand de la restaurantul propriu cu mancaruri traditionale pana la partii de skii si tiroliene.Nu am vrut sa ducem lipsa nici de apa calda si caldura,pentru ca fiind in plina iarna aveam mare nevoie de aceste utilitati.Asa ca am cautat mai departe,trebuia sa vedem preturile de cazare,dar ne-au furat ochii sectiunea promotii si am zis sa vedem repede ce promotii sunt,poate mai avem si noi noroc,ca sa scapam mai ieftin,ca banii erau cam putini la buzunar.
Am gasit oferte destul de bune,in care intrau  atat cazarea,masa dar si schi la Straja,unde mai aveai si ceva discount la serviciile de masa si bar.
Nu a mai ramas decat sa dam la sectiunea contact,sa completam formularul online si sa facem o rezervare.
Cand vom ajunge la destinatie,cu siguranta o sa va putem povesti mai pe larg cele vazute si petrecute acolo si o sa putem propune si noi imbunatatiri ale saite-ului,pana atunci noi va spunem ca suntem multumiti de cele citite si vizionate pe site.
Speram sa ne asteptati cu  multa caldura in suflete si cu ospitalitate.

Articol  scris pentru competitia super blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

faceti un comentariu aici